making reagular2cooking regular2lovingliving regular2new reader3

Monday, September 10, 2007

Tusen takk! - Thank you!


Se hva som lå i postkassa i dag! En pakke med masse som jeg skal kose meg med utover uken; stoffer, knapper, bånd og blonder. Det franske korsstingsbladet er jeg helt fortapt i, og øredobbene er NYDELIGE! De skal brukes allerede i morgen. Tusen, tusen takk Mette!

Look what was in my mailbox today! A packet full of goodies that I will enjoy this week and beyond with fabrics, buttons, ribbons and laces. I am completely absorbed by the French cross-stitch magazine and the earrings are absolutely BEAUTIFUL! I am going to use them already tomorrow. A thousand thanks Mette!





2 comments:

  1. Jeg blev så glad, da jeg fandt bladet til dig i Frankrig (...jeg købte også et til mig selv....). Glæder mig at du kan bruge det. knus Mette

    ReplyDelete
  2. What a lovely selection to get in the mail - so pretty! I like the look of the magazine, sweet and simple. Lucky you! :)

    ReplyDelete

Thank you for letting me know you were here!