making reagular2cooking regular2lovingliving regular2new reader3

Friday, June 22, 2007

Gøteborg - Gothenburg


Denne uken har jeg vært på en større konferanse i Gøteborg i forbindelse med jobben. Alltid like spennende å møte mennesker fra rundt omkring i hele verden. Turen til Gøteborg var også en fin anledning til å bli bedre kjent med mine nye kolleger. Etter to uker i ny jobb stortrives jeg både med kollegaene og arbeidsoppgavene. Jeg kunne ikke ha vært mer heldig enn det jeg har vært!


Den absolutt beste gatronomiske opplevelsen vi hadde i Gøteborg var på Fiskekrogen. Lenge siden jeg har spist så mye god mat, drukket så god vin og fått så god service. Dit skal jeg definitivt tilbake - Anbefales!


This week I were in Gothenburg on a big conference in relation with my job. It's always exciting to meet people from around the world. The trip to Gothenburg was also a good opportunity to get to know my new colleagues better. After two weeks in this job I love both my colleagues and my work tasks. I couldn't have been luckier!

The absolutely best gastronomical experience we had in Gothenburg was at the restaurant Fiskekrogen. It's been a long time since I have eaten such a good food, drunken such a good vine(s) and received such a good service. I am definately going back - I recommend it!

No comments:

Post a Comment

Thank you for letting me know you were here!