making reagular2cooking regular2lovingliving regular2new reader3

Wednesday, May 30, 2007

Siste dag på jobb - Last day at work


I dag var siste dag på jobb. Etter tre år med de samme gode kollegaene er det slutt. Det er uvirkelig at vi ikke skal jobbe sammen til høsten. Jeg begynner i ny jobb på mandag. Gleder meg til å ta fatt på nye arbeidsoppgaver og de utfordringer som vil ligge i det. Det blir også spennende å møte nye kollegaer.

Jeg er den eneste på kontoret som ikke drikker kaffe. Og som avslutningspresang i dag fikk jeg denne nydelige tekoppen. Det kollegaene mine ikke viste var at jeg har gått å sett på denne koppen i en evighet, men ikke syntes jeg kunne ta meg råd til å kjøpe den. Og så vips har livets tilfeldigheter ført til at de kjøpte akkurat den koppen. Det er rart og fantastisk bra!


Today was my last day at work. After three years with the same good colleagues it is over. It seems unreal that we are not going to work together this fall. On Monday I begin a new job. I look forward to take on new work tasks and the challenges related to them. It is also going to be exciting to meet new colleagues.

I am the only one in my office that doesn’t drink coffee. As a going away present my collegues got me this beautiful teacup (huge, saucer type). What they didn’t know was that I have been looking at this cup for ages without daring to bye it. And then voila, the mysteries of life made them buy exactly that teacup. Strange yet wonderful!

6 comments:

  1. Vilken tur du hade med koppen, den är jätte vacker! Lycka till på det nya jbbet!

    ReplyDelete
  2. What a gorgeous cup, I love the crystal too.

    ReplyDelete
  3. Skøn kop! Det betyder meget, hvad man drikker sin te af. Jeg har både en god tekop og et fint tekrus, som jeg vælger i mellem. knus Mette

    ReplyDelete
  4. Jag är också tedrickare, en sådan kopp hade passat mig också! Lycka till på nya jobbet!

    ReplyDelete
  5. Tusen takk Gunnels! Jeg er veldig spent, men gleder meg samtidig til å begynne ny jobb :-)

    ReplyDelete

Thank you for letting me know you were here!